Sol & sommar.

Jag vet att det var ungefär 2 månader sen jag skrev sist nu. Jag har försökt att fokusera på mig själv, mitt mående, mitt förhållande, mina vänner, min familj och såklart skolarbetet som höll på fram till den 7e Juni. Det har varit bra för mig. Jag mår långsamt bättre, även om nätterna ännu är fyllda av ångest.
 
Jag tränar regelbundet nu, minst 20 minuter per dag. En ny träningsrutin är att gå på stället och göra höga knän. Det funkar för att jag inte ska trigga igång en flare-up av min endometrios, så det ska jag fortsätta göra hädanefter. Jag lyfter även vikter och har börjat se en förändring i min kroppsform; mer definierad kropp, mindre midja, större biceps, större rumpa. Det känns kul!
 
Nästa Torsdag, om exakt en vecka, kommer mina och pojkvännens närmsta vänner hit - O och A. De åker från Nyköping, respektive Malmö, för att fira midsommar med mig och min pojkvän. Två klasskompisar kommer även hit då jag också står dem otroligt nära. Det blir massor av god mat och dricka. Jag lägger troligen ut bilder efter nästa helg.
 
Kram på er. Hoppas att ni får en fin midsommarhelg! ♡
 
Allmänt, Endometrios, Personligt, Psykisk ohälsa | 2021, Endo, Endometrios, Juni, psykisk hälsa, psykisk ohälsa, semester, sol, sommar, träning | |
Upp