Midsommarhelgen.

 Jag och A hade våra fina vänner O, A och M här. Vi snackade skit, drack en massa alkohol, åt god mat och spelade Mario Kart i princip hela tiden från Torsdag till Lördag. Det var så himla mysigt! På Lördagseftermiddagen skulle de åka hem till sina städer och vi lämnade av dem vid T-Centralen efter att vi åt frukost/lunch/middag på Laughing Duck rätt sent på eftermiddagen. (Vi var väldigt bakis hela högen, okej. Hahaha!)
 
Här kommer lite bilder på maten vi lagade och åt i helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att vi lämnade av våra vänner så åkte jag och A hem till oss, kollade lite på Logan och somnade rätt tidigt i jämförelse med när vi somnat under helgen. Hela Söndagen spenderades med att minska ångesten inför den kommande veckan, det vill säga idag. Det har verkligen varit en supermysig helg och jag är så tacksam för att ha dessa vänner att kalla mina närmsta vänner! :)
 
Hoppas att ni hade en fin midsommarhelg också!
Kram. ♡
 
Allmänt, Mat & bak, Personligt | 2021, Juni, bak, bakning, helg, hemester, mat, matlagning, om mig, personligt, semester | |
Upp