Onsdag den 16e September.

Idag vaknade jag vid 9. A hade redan gått upp vid 5:30, för han jobbar nu i 7 dagar framåt. Jag gick upp efter en stund av kattgos under täcket och åt kvarg till frukost medan jag påbörjade att rita etiska situationer. Jag måste nämligen göra kreativa gestaltningar av etiska situationer, för vi har ett grupparbete i etikkursen vi läser nu. Det är en halvtrist kurs, men jag får iallafall vara kreativ och rita en del. Att rita som en del av plugget är ju inte tråkigt iallafall!
 
Jag börjar dock bli sjuk igen och det känns rätt så förjävligt om jag ska vara helt ärlig.. Jag kräktes upp middagen och är helt orkeslös i kroppen, så det sätter ju lite stopp i mina nya träningsrutiner. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon, för jag har seminarium på förmiddagen (om jag nu ens orkar gå på det) och grupparbete på eftermiddagen. Denna vecka har jag hittills redan haft ett tretimmars seminarium, ett två timmar långt möte för grupparbetet, en massa läsning att göra och ett försök att vänja min kropp vid mina nya ångestdämpande mediciner. Det är rätt slitsamt, men förhoppningsvis är kursen över snart.
 
Jag ska mysa med A framför The Mandalorian nu, för vi fick Disney Plus igår, hehe. A står också och lagar en quesadilla till mig för att jag ska försöka få i mig något mer ikväll, så det blir förhoppningsvis mysig kväll trots illamående och sjukdomskänsla.
 
Puss, hej! ♡
 
Allmänt, Personligt | plugg, sjuk, sjukdom, skola, student, uni, universitet | |
Upp