Läkarbesöket.

Imorse var jag på läkarbesök igen och träffade en underbar läkare som lyssnade på mig, förstod mina problem och att vi i grund och botten behöver arbeta med min ångest för att jag ska bli av med eksemen. Jag fick Atarax utskrivet och ska ta det under dagarna, och sen ta Lergigan till kvällen så att jag kan sova ordentligt. Jag fick även en kuratortid den 22a September, så nu är jag officiellt inne i terapi. Det blir nog bra det här tillslut.
 
Jag är rätt trött idag efter att ha börjat på Lergigan igår kväll. Det är tydligen en vanlig biverkning att man är seg i huvudet och dåsig dagen efter, så jag försöker piggna på lite. Jag har nu också cirka 3 timmar innan dagens seminarium börjar, så jag ska kolla på lite serier och äta något snart.
 
Vi hörs! ♡


Allmänt, Eksem, Psykisk ohälsa | Atarax, Lergigan, anti-ångest, anti-ångestmedicin, lugnande, medicin, psykisk hälsa, psykisk ohälsa, tabletter, ångest, ångestdämpande | |
Upp