Lördag den 19e September.

Hej på er!
Jag vaknade runt 5:30 imorse, när A slank ur sängen för att börja jobba i vardagsrummet. Jag somnade dock snabbt om och sov vidare till 7 innan jag drog mig upp ur sängen för att sätta mig i soffan och skriva på tentan. Nu sitter jag här framför laptopen och försöker vakna till i huvudet tillräckligt för att skriva ett par hundra ord på den första delen. Det går väl sådär måste jag erkänna.. Deadline är den 30e och jag känner att jag har kört fast. Jag har skrivit cirka 500 ord på del två, men knappt ens 50 ord på del ett. Minimum är 2.800 ord på tentan, så jag känner mig något stressad faktiskt. :c
 
Nej, nu ska jag fixa lite kvarg och banan till frukost och försöka få i mig lite energi innan jag försöker ta mig igenom ett par hundra ord idag.
Vi hörs! ♡
 
Allmänt, Personligt | elev, plugg, plugga, skola, skolan, student, uni, uni life, universitet | |
Upp