Biverkningar & bättring.

Hej hörni!
Jag har nu tagit Lergigan varje kväll sedan i Måndags och jag var en sån zombie i början av behandlingen. Under Tisdagen åkte jag iväg på läkarbesök, så jag fick tvinga mig själv att komma upp på morgonen med hjälp av sambon för att hinna till vårdcentralen i tid för mötet. Jag sov till och med 10 timmar under natten från Tisdag till Onsdag, och sen ytterligare 5-6 timmar under Onsdagen bara för att jag inte kunde hålla mig vaken. Jag var verkligen helt slut efter alla månader med sömnproblem! Både igår och idag har jag dock känt mig riktigt pigg. Jag sover ordentligt under nätterna och vaknar upp helt utvilad. Jag har verkligen inte känt mig såhär pigg sedan i julas förra året! Förhoppningsvis får jag ta Lergigan som fortsatt behandling, för jag vill verkligen inte gå tillbaka till sömnlösa och ångestfyllda nätter. :/
 
Idag ska jag plugga med två nära vänner och äta pizza till lunch. Vi ska kolla på en föreläsning, gå igenom tentorna och även B-uppsatsen som de två håller på att korrigera. Det kommer bli kanoners! :D
 
Byyyeee! ♡
 
Allmänt, Personligt, Psykisk ohälsa | Lergigan, elev, plugg, psykisk hälsa, psykisk ohälsa, skola, sova, student, studera, sömn, sömnproblem, universitet, ångest | |
Upp